Für die korrekte Darstellung der Seiten verwenden Sie bitte zB. Mozilla Firefox oder Google Chrome


Termeni şi condiţii

 

Termeni și condiții

 

Site-ul www.witsocks.ro, denumit în continuare “witsocks.ro”, este deţinut şi administrat de societatea MODA CAPEK s.r.o.., având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare 02605104, înregistrată la Registrul Comerţului din Cehiacu nr. 02605104,cu număr de înregistrare pentru impozitare CZ02605104 şi cu sediul în stradă B.Němcové 1095, 37901 Třeboň, Cehiacu 


Telefon:+40 373 811 126 (9:00-17:00)

E-mail: sosete@witsocks.ro

Navigarea pe site-ul dedoles.ro urmată de Comandă echivalează cu citirea, înţelegerea şi acceptarea termenilor de mai jos de către orice Client. Witsocks.ro îşi rezervă dreptul de a schimba şi de a actualiza conţinutul acestui site în orice moment, precum şi termenii şi condiţiile de folosire, fără notificare prealabilă. În caz de divergenţe sau neînţelegeri între witsocks.ro şi Client, se aplică termenii şi condiţiile valabile la momentul comenzii.


DEFINIŢII

Utilizator – orice persoană care vizitează site-ul witsocks.ro.


Client - persoană fizică / persoană juridică ce efectuează o Comandă.


Produse - orice produs menţionat în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Clientului.


Comandă - un document electronic ce intervine că formă de comunicare între Vânzător şi Client prin care Clientul îşi exprimă intenţia de a achiziţiona anumite Produse şi să facă plata acestora.


Vânzător – societatea MODA CAPEK s.r.o., având următoarele date de identificare: Cod Unic de Înregistrare 02605104, înregistrată la Registrul Comerţului din Cehiacu cu nr. 02605104,cu numare de înregistrare pentru impozitare CZ02605104 şi cu sediul în stradă B.Němcové 1095, 37901 Třeboň, Cehiacu 


Contract - o Comandă confirmată de către Vânzător, prin care Vânzătorul este de acord să vândă şi să livreze Produsele iar Clientul este de acord să achiziţioneze, să primească şi să facă plata acestor Produse.


Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid


DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Conţinutul site-ului witsocks.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate, este integral proprietatea MODA CAPEK s.r.o.. şi a furnizorilor săi şi este apărat de Legea privind dreptul de autor, drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul MODA CAPEK s.r.o. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legislaţiei în vigoare. MODA CAPEK s.r.o. poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioadă stabilită şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea strictă doar a acestor conţinuturi, fără posiblitatea de a utiliza alte conţinuturi ale site-ului witsocks.ro. Utilizarea pe dedoles.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. Witsocks.ro nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele intervenite prin folosirea de conţinut a site-ului.

 

EXONERAREA DE RĂSPUNDERE

MODA CAPEK s.r.o nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau email-urile trimise de la dedoles.ro sunt fără viruşi sau alte componente informatice cu caracter potenţial dăunător, că nu conţine erori, omisiuni, defecţiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alţi factori similari. Utilizatorul foloseşte site-ul pe propriul risc, dedoles.ro find exonerat de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte, cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului, sau ca urmare a utilizării informaţiilor de pe site. MODA CAPEK s.r.o nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Informaţiile incluse pe witsocks.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credinţă, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Vânzătorului la adresa sosete@witsocks.ro , pentru a putea fi luate măsurile legale necesare. Witsocks.ro îşi rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produse şi servicii care sunt afişate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate ale produselor (preţuri care pot fi interpretate ca fiind eronate de orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire). Dedoles.ro, în calitate de organizator al campaniilor promoţionale, nu îşi asumă răspunderea pentru pierderile sau deteriorările voucherului companiei, nu este responsabil pentru voucherele falsificate sau deteriorate şi îşi rezervă dreptul de a anula voucherul utilizat la achiziţie ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea rambursului, în cazul returnării conform legii, a unui produs participant în campania respectivă. Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite doar în scopul unei accesibilităţi sporite de informaţii, iar dedoles.ro nu îşi asumă nici o responsabilitate sau răspundere pentru conţinutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

 

LMITAREA ACCESULUI LA SITE

Utilizatorii site-ului witsocks.ro pot face comentarii şi orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informaţii, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conţinutul comunicării nu este ilegal, obscen, ameninţător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viaţa privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conţine viruşi, nu servește unor campanii de promovare care nu au nici o legătură cu witsocks.ro, nu sunt email-uri distribuite în masă sau sub orice altă formă de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsă de email sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice, sau în numele oricărei alte entităţi vor fi raportate organelor abilitate.  Witsocks.ro nu îşi asumă responsabilitatea şi nici nu va putea fi obligat la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări. În cazul trimiterii sau afişării unor materiale/documente care implică texte, replici, păreri, etc. formulate de Utilizatori, se consideră că respectivul Utilizator garantează originalitatea lor şi acordă dedoles.ro şi afiliaților/asociaţilor săi dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil şi retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum şi dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conţinuturi oriunde în lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conţinutului pe care îl afişează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conţinut, să nu cauzeze prejudicii nici unei părți terţe fizice sau juridice.

 

PRODUSE

Produsele comercializate pe site-ul www.witsocks.ro sunt livrate din stoc sau sunt realizate pe baza comenzilor plasate. Prin imaginile de prezentare utilizate pe site se încearcă reproducerea cât mai fidelă a produsului finit. Atragem însă atenţia prin diferite motive, culorile pe care le vedeţi pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor sau ale printului de pe acestea.

 

COMENZILE ŞI CONTRACTUL DE CUMPĂRARE


Înregistrare Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul witsocks.ro, Utilizatorul este obligat să folosească o adresa de email validă. Dedoles.ro poate refuza cererea de înregistrare în situaţiile în care constată că a utilizat informaţii neconforme cu realitatea sau foloseşte serviciile într-un mod neconform cu uzanţele normale.

Plasarea comenzii

După alegerea produsului/produselor dorite şi selectarea atributelor pentru acestea (model, mărime, culoare, cantitate), se apasă butonul „Cumpără”. În continuare se completează un formular de comandă, se selectează un număr de produse şi se selectează metoda de plată (numerar la livrare, transfer bancar). Istoricul comenzilor efectuate prin magazinul online are caracter obligatoriu. Atunci când un cumpărător confirmă comanda, acceptă automat termenii şi condiţiile afișate. Finalizarea comenzii se face prin completarea datelor personale în câmpurile marcate. Nu există comandă minimă impusă. Contractul prezintă marfa oferită pe site-ul www.witsocks.ro, acesta producând efecte prin plasarea comenzii de către cumpărător şi primirea comenzii de către vânzător. Toate comenzile plasate în zilele lucrătoare (de luni până vineri) până la ora 11:59 A.M. vor fi procesate în maxim 24 de ore. După plasarea comenzii veţi fi contactat telefonic sau prin email pentru confirmarea acesteia. Produsele comandate vor fi trimise spre firma de curierat doar după primirea confirmării comenzii din partea cumpărătorului. Nu ne asumăm răspunderea pentru neplăcerile create de posibilitatea comandării unui produs pentru care stocul a fost epuizat. Vom face însă toate demersurile posibile pentru anunţarea indisponibilităţii unui produs comandat în cel mai scurt timp posibil (prin apel telefonic, sms sau email). Cumpărătorul poate anula comanda prin email sau prin telefon. Poate anula comanda în termen de 24 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru anularea comenzii clientul este obligat sa trimită în scris o cerere la adresa de email sosete@witsocks.ro sau să anunțe acest lucru la numărul de telefon +40 316 301 441.


Finalizarea comenzii

Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale şi corecte, în caz contrar ar putea suporta consecinţele acestor erori (Comandă întârziată, livrată greşit etc). Dedoles.ro nu poate fi luat la răspundere pentru informaţiile introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuate în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului. Witscoks.ro poate refuza o comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a există obligaţii între părţi şi fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situaţii:



● eşuarea / invalidarea tranzacţiei online;
● neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului / a tranzacţiei;
● date incomplete sau incorecte ale Clientului;
● activitatea Clientului poate produce daune site-ului witsocks.ro /partenerilor;
● livrări consecutiv eşuate;
● alte motive obiective: în cazul în care Clientul nu garantează că modul de plata este valid şi că nu este obţinut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar dacă au fost luate toate măsurile de precauție pentru ca informaţia prezentată pe acest site să fie exactă şi corectă, witsocks.ro nu poate fi răspunzător de inexactităţi care pot apărea în completarea de către Client a formularelor de pe site pentru finalizarea comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactităţii, completitudinii şi utilităţii informaţiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site. Contractul se consideră încheiat între Client şi dedoles.ro în momentul conformării comenzii plasate de Client. În cazul în care un produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către dedoles.ro, ne obligăm să informăm Clientul asupra acestui fapt şi să returnăm în contul Clientului contravaloarea bunului şi/sau serviciului, în termen de maxim 14 zile de la data la care dedoles.ro a luat la cunoştinţă acest fapt sau de la data la care Clientul şi-a exprimat în mod expres intenţia de reziliere a Contractului.

 

FACTURARE ŞI PREŢURI

Preţul final plătit de Client este format din preţul produsului + cheltuielile de expediţie şi/sau încasări aferente. Preţurile de livrare sunt detaliat comunicate pe site. Toate preţurile aferente produselor şi serviciilor comercializate prin intermediul site-ului dedoles.ro sunt exprimate în Lei şi conţin T.V.A. Preţurile produselor individuale sunt cotate inclusiv cu taxa pe valoarea adăugată (TVA) de 21% şi toate celelalte taxe. Preţul final este menţionat în formularul de comandă, chiar înainte de a trimite comanda, inclusiv cu TVA. Acest preţ nu poate fi modificat în mod unilateral de către vânzător. Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată, toate acestea sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factură de achiziție pentru produsele livrate, obligaţia Clientului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform legislaţiei în vigoare. Plata se poate face online (card) sau ramburs.

Cumpărătorul plăteşte preţul de achiziţie pentru operator:

  • la livrare
  • prin transfer bancar: IBAN: RO59BACX0000001704540000

 

TERMENI DE LIVRARE

Bunurile care sunt pe stoc sunt livrate în termen de 24 de ore. Produsele care nu se află pe stoc vor fi întotdeauna marcate cu “nu se află pe stoc“. Pentru a verifica disponibilitatea produselor, cumpărătorii vor adresa întrebări la adresa de email: salut@dedoles.ro în situaţia în care produsele nu se află pe stoc, termenul de livrare disponibil este de până la 30 de zile, în cazuri foarte rare părţile pot conveni la un timp de livrare mai lung. Compania noastră apelează la serviciile de curierat furnizate de diverse companii pentru livrarea comenzilor. Nu ne asumăm responsabilitate pentru întârzierile la livrare datorate furnizorului sau curierului. De asemenea, deteriorările, distrugerile sau pierderile survenite în timpul transportului până la destinatar cad în sarcina transportatorului. Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmării comenzii. Pentru produsele aflate pe stoc, livrarea se va face conform opţiunii Clientului, prin Curier. Între înregistrarea comenzii şi preluarea acesteia de către Curier există un interval de 12-24 ore. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată spre Client ajungându-se cu acesta la un nou termen de livrare care nu va putea depăşi termenul maxim prevăzut mai sus. În cazul în care produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care preţul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării Comenzii), Dedoles S.R.L. va informa Clientul despre indisponibilitate iar suma achitată de client va fi rambursate în termen de până la 14 zile. Clientul poate confirma modificările intervenite cu privire la preţul sau caracteristicile produselor, modificând astfel comanda iniţială, iar Dedoles S.R.L. va livra produsele conform comenzii astfel modificate. Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat şi bonul fiscal ce conţine toate informaţiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preţ). De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există colete lipsă, iar eventualele probleme vor fi menţionate în scris pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaşte primirea în bune condiţii şi în totalitate a produselor comandate.


GARANŢIA PRODUSELOR

Perioada de garanţie este de 90 de zile şi începe cu data de preluare a comenzii. La cererea cumpărătorului, vânzătorul trebuie să furnizeze un formular în scris (garanţie). Documentul de garanţie conține datele de identificare ale vânzătorului (numele, denumirea comercială sau numele vânzătorului, reşedinţa sau sediul activităţii sale), securitatea conţinutului, domeniul de aplicare şi termenii, durata perioadei de garanţie şi datele necesare pentru aplicarea garanţiilor nucleare. Garanţia nu acoperă uzura normală, deteriorări mecanice, etc.

 

CAMPANII PROMOŢIONALE

Codurile promoţionale oferite de dedoles.ro prin orice promoţii sunt valabile exclusiv pentru secţiunea menţionată în emailul de transmitere a codului, cu excepţia cazului în care este specificat altfel. De menţionat este faptul, că unele produse sunt încadrate în categoria "Excepţii", produse asupra cărora nu se pot aplica coduri promoţionale și se achiziţionează la preţul afişat pe site. Codurile promoţionale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea comenzii după ce aceasta a fost plasată. Într-o comandă se poate folosi un singur cod promoţional, site-ul nu permite utilizarea mai multor coduri în aceeaşi comandă. Pentru eligibilitate la o promoţie nu este luată în calcul valoarea transportului, cu excepţia cazului în care este specificat altfel. Promoţiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului de transport se aplică pentru fiecare livrare. În cazul în care un cod promoţional a fost aplicat într-o comandă care nu a putut fi onorată sau a fost anulată din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promoţional respectiv în scris, prin email pe adresa sosete@witsocks.ro care va conţine numărul comenzii, starea acesteia, numele Clientului şi codul promoţional. Codul se reactivează pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice. Atenţie! Promoţiile pe dedoles.ro nu se cumulează între ele, se aplică reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoţionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc.) cu excepţia situaţiilor în care este menţionat altfel în promoţie. De asemenea, în cazul existenţei unor vouchere procentuale, deţinătorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulată conferită de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existentă în cadrul unei promoţii. Anumite campanii promoţionale nu se cumulează cu alte reduceri, vânzări sau promoții de fidelitate. Acest lucru este specificat în regulamentul campaniei respective. Dedoles.ro stabileşte unilateral sau în colaborare cu anumiţi furnizori regulamentele promoţiilor şi a concursurilor organizate pe dedoles.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promoţiile sunt aplicate comenzilor care respectă integral regulile afişate pe site, în perioada de valabilitate clar menţionată şi în limita stocului disponibil. Dedoles.ro nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru întreaga perioadă de promoţie şi poate retrage promoţia fără notificare prealabilă. În cazul unei campanii promoţionale organizate de dedoles.ro, acesta, în calitate de organizator îşi rezervă dreptul de a întrerupe Campania promoţională oricând pe parcursul desfăşurării acesteia, cu informare prealabilă a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afişare pe site). Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifică oricare din condiţiile stabilite în regulamentul campaniei respective, în perioada desfăşurării campaniei, din motive întemeiate, dar nu înainte de a anunţă publicul despre aceste modificări.

 

CONFORMITATEA CU CONTRACTUL

Produsul vândut trebuie să fie în conformitate cu legislaţia prevăzută pentru calitate, cantitate sau greutate şi să nu prezinte defecte sau deteriorări, în special trebuie să îndeplinească standardele tehnice obligatorii.

 

RETURNARE

Clientul se obligă să notifice dedoles.ro intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin e-mail la sosete@witsocks.ro în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, witsocks.ro poate refuza coletul. Informaţiile necesare solicitate de către witsocks.ro pentru trimiterea curierului sunt următoarele:

● dată expedierii coletului;
● numărul Comenzii;
● suma de returnat;
● adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur;
● modalitatea de plata dorită (datele contului bancar sau voucher de cumpărături echivalent cu suma produselor returnate).


Metode de returnare a produselor:

Prin Curier rapid – colet fără ramburs în care se introduc datele contului în care se va face returul banilor. Metodă de restituire a banilor: transfer bancar în termen de 30 zile de la primirea coletului de retur (pentru returnarea Curier) sau cash (pentru returnarea produsului la sediul firmei). În cazul schimbării produselor, cumpărătorul trebuie să contactele Vânzătorul înainte pentru a transmite informaţiile legate de produsul pe care îl doreşte schimbat, precum şi despre produsul cu care doreşte să îl schimbaţi.


Metode de schimbare a produselor:

Prin Curier rapid – colet fără ramburs care va conține datele contului în care se va face returul banilor. În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care le-au însoţit (factură, certificat de garanţie etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie că la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondenţă cu dedoles.ro). În conformitate cu legea în vigoare, dedoles.ro îşi rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor, care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produsele de lenjerie intimă, costumele de baie şi ciorapi. La fiecare produs este prezentă informaţia despre posibilitatea returului. Produsele care constituie un set trebuie returnate ca și set.


Încălţăminte

Pantofii nu pot avea talpa uzată sau interiorul, nu pot prezenta zgârieturi sau pete, trebuie să conțină toate etichetele intacte şi să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate parte a produsului.


Îmbrăcăminte

Produsele de lenjerie intimă, costumele de baie şi ciorapii nu pot fi returnați. Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare precum au fost livrate. Produsele trebuie returnate în ambalajul original, însoţite de etichetele iniţiale, intacte, certificatul de garanţie în original şi toate documentele cu care au fost livrate. De asemenea, dacă produsele livrate au fost însoţite de eventuale cadouri, la retur trebuie returnate şi cadourile. Dacă s-au achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel şi le returnați pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat. Nu se acceptă retururi dacă produsele îndeplinesc cel puţin una din condiţiile de mai jos:



  • au fost efectuate intervenţii neautorizate asupra produsului;
  • au ambalajul deteriorat sau incomplet;
  • au urme de uzură sau folosire excesivă;
  • au zgârieturi, ciobituri, lovituri sau şocuri mecanice/electrice;
  • nu au toate accesorile primite în pachet;
  • s-a făcut orice tip de înscris pe cutia produsului;
  • îndeplinesc una din condiţiile specifice, în funcţie de tipul produsului.

În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în scris în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeşte banii aferenţi produselor returnate şi costul transportului achitat iniţial în interval de 14 de zile calendaristice de la data la care dedoles.ro este informat de către client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele. După validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub formă de bani sau produse.

 

Dreptul de retragere

În conformitate cu Ordonanţă de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are următoarele drepturi şi obligaţii referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanţă. Clientul are dreptul de a anula contractul și de a returna produsele achiziționate înainte de expirarea perioadei de retragere, fără nevoia de a justificica decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care Clientul intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client. Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeaşi stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele însoţitoare). Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc. Dedoles.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării făcute de către Client către dedoles.ro în ceea ce priveşte decizia de retragere din contract. Dedoles.ro va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat. Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

● contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat la cunoştinţă faptul, că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;

● furnizarea de bunuri şi/sau servicii ale căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

● furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;

● furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

● furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;

● furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

● furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla;
● contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliu sau să efectueze lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afară celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau bunuri suplimentare;

● furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

● furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

● furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul, că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.

Dacă Clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere, în cazul în care comanda este achitată, dedoles.ro se obligă să returneze suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la dată informării de către Client în ceea ce priveşte decizia de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează: 1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata; 2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/itransfer/ Card bancar-> prin virament bancar

 

FORŢA MAJORĂ

Niciuna dintre părţile contractuale nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea (totală/parţială) sau executarea cu întârziere a obligaţiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de o forţă majoră. Părţile îşi vor aduce la cunoștință în cel mai scurt timp posibil cazul de forţă majoră şi vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecinţelor evenimentului. Dacă în termen de 15 zile evenimentul de forţă majoră nu încetează, părţile au dreptul de a denunța unilateral contractul fără pretinderea de daune-interese. Forţa majoră va fi probată conform legii.

 

FRAUDĂ

Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat, care expiră după o perioada predefinită, pentru a putea beneficia de promoţii sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsură să afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisă şi va fi considerată o tentativă de fraudă. Proprietarul site-ului dedoles.ro îşi rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create şi de a retrage beneficiile aferente promoţiilor sau ofertelor în curs, de a anula contul fără preaviz, înştiinţare, alte formalităţi sau despăgubiri. Orice tentativă de fraudă sau orice fraudă (precum dar fără a se limita la: accesarea datelor Clienţilor dedoles.ro, alterarea conţinutului site-ului, încercarea de afectare a performanţelor serverelor dedoles.ro, deturnarea conţinutului livrărilor către terţi etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.

 

SOLUŢIONAREA CONFLICTELOR. LEGE APLICABILĂ

Contractul va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română. Orice conflict apărut între dedoles.ro şi Clienţi va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluţionare este medierea, în condiţiile legii, iar dacă aceasta eşuează se apelează la instanţele româneşti competente de la domiciliul Clientului.

 

DISPOZIŢII FINALE

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Ne rezervăm dreptul de a executa modificări ai acestor termeni şi Condiţii, precum şi orice alte modificări asupra site-ului, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă a utilizatorilor.